Witam Serdecznie wszystkich forumowiczów, jestem tutaj nowy pochodzę z województwa świętokrzyskiego.
Mam małą ekipę osób którzy wspólnie spędzają czas w tematyce militarnej, strzeleckiej itd.
Pojawił się w głowie pewien pomysł zbudowania łączności na tzw wypadek W. Obserwując wydarzenia na UA oraz ich rozwiązania i podejście do pewnych rzeczy uświadomił mi że wypada zachować łączność w przypadku jakichkolwiek zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych idąc do meritum sprawy.
Jestem w tym laikiem więc liczę na wyczerpująca pomoc a wręcz prowadzenie za rękę.
Chciałbym stworzyć sieć łączności na dużym lokalnym obszarze by każdy z naszej ekipy miał możliwość łączności się w naszej grupie bez zasięgu GPS gms i internetu. Chcemy korzystać u uruchomić aplikację ATAK aby widzieć się na mapie w czasie rzeczywistym. Mamy możliwość wykorzystania masztu około 40 metrów.
Pytanie co i jak zrobić żeby mieć te nody stele na tym maszcie czy dachu domu. Plus podręczne urządzenia bezpośrednio spięte z telefonami na kamizelkach chociażby by móc się łączyć pisać i widzieć się na mapie.
Jakie urządzenia, jak je zlepić jakie anteny czy z GPS czy też bez?
Jak wygląda sytuacja z umiejscowieniem tego na dachu domu czy na maszcie czy ściąga to pioruny czy trzeba jakoś uważać czy może dojść do samo zapłonu instalacji.
Czy faktycznie jestem w stanie osiągnąć taki obszar w sieci? Wykrywalność tych urządzeń jest czy raczej są to urządzenia nie wykrywalne? Albo ich treść jest zakodowana w sposób ciężki do rozkodowania przez potencjalnego przeciwnika.
Mam nadzieję że trafiłem w dobre miejsce i pomożecie taki projekt uruchomić i poszerzyć rozpromowac ten system.
Projekt Powiat
-
MATTTN
- https://www.homebook.pl/profil/1295630/meble-kuchenne-warszawa/
-
katowicecentrum
- Kontakt:
Re: Projekt Powiat
Jakie urządzeniaJakie urządzenia, jak je zlepić jakie anteny czy z GPS czy też bez?